רק היום הוכרז ארגון דאעש כארגון טרור בישראל

דוד קורצוייל 1 Comment on רק היום הוכרז ארגון דאעש כארגון טרור בישראל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נוכח התגברות הפעילות בשנים האחרונות של ארגוני טרור ג'יהאדיסטים וניסיונותיהם לפגוע בישראל דרך הגבולות, וכן לפעול בתוך המדינה, החליטה היום הממשלה בהמלצת שב"כ להכריז על הארגונים הבאים כארגוני טרור בהתאם לפקודת מניעת טרור, התש"ח 1948:

  • ארגון המדינה האסלאמית (דאע"ש, המדינה האסלאמית בעיראק ובסוריה, החליפות האסלאמית, אלקאעדה עיראק, ISLAMIC STATE, ISIL, ISIS) – ארגון טרור הפועל באזורי סוריה ועיראק. כיום הוא מגדיל את האזורים שבשליטתו ובמקביל קונה לו תמיכה רחבה בקרב מוסלמים במזרח התיכון וברחבי העולם, כולל מצד תומכים ומזוהים עם הארגון משטחי ישראל ואיו"ש.
  • ג'בהת אלנוסרה בסוריה ׁ(חזית אלנוסרה, ALNUSRA FRONT)ׁׁ- השלוחה הסורית של ארגון אלקאעדה. ארגון טרור אשר שולט על חלקה הדרומי של סוריה ובחלקים נרחבים של רמת הגולן הסורית והגבול עם ישראל.
  • גדודי עבדאללה עזאם (ABDUALLALLAH AZAM BRIGADES, פלוגות זיאד ג'ראח) – ארגון טרור הפועל בלבנון ובסוריה, אשר היה מעורב, בשנים האחרונות, בשיגור רקטות לעבר ישראל. לארגון קשרים הדוקים עם ארגוני סלפיה ג'האדיה נוספים באזור.

ההכרזה מצטרפת לשורת צעדים שמבצעת מדינת ישראל כנגד ארגוני טרור רצחניים דוגמאת ארגונים אלו ומקנה משנה תוקף לאמצעים משפטיים הננקטים מול גורמים המצטרפים לארגונים אלו ואשר פועלים עבורם.



1 תגובות

מיין תגובות